snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل فلامینگو کیش

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
کیش، میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش، با معماری‌ای زیبا و خیره‌کننده در بلوار دریا جزیره واقع شده است. ساخت بنای هتل در سال ۱۳۷۴ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۸ آخرین بازسازی آن انجام شد. این هتل ۴ ستاره با تعداد ۲۰۰ اتاق، اکثرا با چشم‌اندازی رو به ساحل و به صورت ویلایی، از مسافران جزیره کیش استقبال می‌کند. امکانات تفریحی، فضای باز و محوطه سبز هتل به‌همراه آب‌نما و آلاچیق‌ها، مکان و فضای آرامش بخشی را برای استراحت و گذران وقت در هتل فلامینگو به ‌وجود آورده است. سالن کنفرانس و همایش، رستوران با منوی غذای ایرانی و دریایی، و کافی‌شاپ، بخشی از امکانات موجود و منحصر به فرد هتل هستند.در زمان اقامت در هتل فلامینگو کیش، با تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به اسکله بزرگ تفریحی کیش و ساحل دسترسی داشته باشید و از تفریحات آبی مانند جت اسکی، دوچرخه سواری، و قایق کف شیشه‌ای لذت ببرید. اگر مایل به صرف غذا در رستوران‌های دیگر بودید، با طی مسافت ۱ کیلومتری، می‌توانید به مجتمع بیست و یا رستوران دریایی توتی فروتی بروید. رستوران‌های ایوان مروارید نیز با تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی گزینه‌های متعددی را به شما ارائه می‌کند.بازار ونوس در ۹۵۰ متری و مرکز خرید زیتون در حدود ۸۰۰ متری هتل فلامینگو کیش قرار گرفته‌اند و برای خرید در جزیره کیش به محل اقامت شما نزدیک می‌باشند. برای تجربه بولینگ می‌توانید به بولینگ مریم در خیابان سنایی، که تنها ۴ دقیقه با خودرو و ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد، مراجعه کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
سالن همایش
check_box
لباسشویی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های فلامینگو

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
شرایط کنسلی هتل فلامینگو کیش در صورت اعلام کنسلی بعد از رزرو تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰% هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰% هزینه دو شب به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۲۹۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۵
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۴

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۸
چهار تخته ویلایی
thumb_upنقاط قوت
همه چی خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
مشکل خاصی نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته دابل استاندارد (بدون آسانسور)
کاملا توصیه میکنم. هتل عکاس داره که اصرار به عکس انداختن داره. عکسی که رایگان میدن، نسبت به عکسای دیگه جالب نیست و وقتی ده دقیقه از شما عکاسی میکنه، فرد ممکنه تو رودربایستی گیر کنه و بالاخره سفارش بده. اگه اهل رودربایستی هستید، از همون اول قید عکس رو بزنید. قیمت ارزون ترین سایز عکس، 290 هست.
thumb_upنقاط قوت
نظافت بسیار خوبه. حوله و ملحفه ها تمیز و نو هستن. محوطه هتل خیلی خوبه. درختکاری و آبنما داره و حس آپارتمان به آدم نمیده. ضمن اینکه در محوطه میشه قدم زد و استراحت کرد
thumb_downنقاط ضعف
تعداد پله ی ساختمان هایی که آسانسور ندارد، بستگی به طبقه اتاق داره. از بیست پله تا بالای سی تا هست. برای افرادی که مشکل زانو ندارند، راحت هست. سرویس فرنگی اتاق کوچک بود و برای افرادی که یه مقدار هیکلی هستن، سخت خواهد بود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۴
سوئیت ویلایی یک خوابه چهار تخته لوکس
تجربه خوبی بود و حتما مجدد همین هتل رو انتخاب می‌کنم البته نسبت به قیمت انتقاد داشته و توقع هست در رزروهای بیش از یک شب، بصورت پلکانی تخفیف یا آپشن هایی در نظر بگیرن ، چون دیگه نیاز نیست هتل بابت نظافت روزانه و تعویض ملحفه ها ،،،،،، هزینه کنه
thumb_upنقاط قوت
محیط و فضای بسیار عالی محوطه سوئیت ها و دسترسی عالی و نزدیک به اسکله تفریحی و همچنین بازار های مرکز تجاری و پانیذ،،،،
thumb_downنقاط ضعف
فاقد فروشگاه مستقر یا نزدیک از عملکرد عکاسی هتل رضایت نداشتیم ، گو یا به بهانه یک عکس رایگان سعی در گرفتن سفارش عکس بیشتر دارن و مسافر رو تحت فشار میزارن
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته دابل استاندارد (بدون آسانسور)
thumb_downنقاط ضعف
وای فای در اتاق های بدون آسانسور آنتن نمیدهد
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
سه تخته هتلی
از همه لحاظ عالی بود واقعا محوطه حیاط خیلی خوب بود پرسنل عالی بودن نظافت اتاقا خوب بود دوباره بیایم کیش حتما همین هتل رو برای اقامت انتخاب میکنم
thumb_upنقاط قوت
کارکنان واقعا خوشرو و مهربان بودن خیلی راضی بودم
thumb_downنقاط ضعف
هیچ نقطه ضعفی نداشت
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو آنلاین هتل فلامینگو کیش از اسنپ‌تریپ چیست؟

هتل فلامینگو کیش را می‌توانید از نظر قیمت و امکانات اتاق‌ها با دیگر هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش در اسنپ‌تریپ مقایسه کرده و با بهترین هزینه رزرو آنلاین خود را کامل کنید. همچنین تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

با اقامت در هتل فلامینگو کیش به چه امکانات و خدماتی دسترسی دارم؟

برای اقامت در هتل فلامینگو کیش می‌توانید اتاق‌های هتلی و یا ویلایی انتخاب کنید که در هر کدام امکانات مجهز و کامل قرار گرفته است. رستوران هتل فلامینگو غذاهای ایرانی و دریایی طبخ می‌کند و کافه‌ی دنجی هم دارد. محوطه بزرگ و فضای سبز هتل فلامینگو یکی از نقاط مثبت آن است که امکان ورزش و قدم زدن را به شما می‌دهد. پرسنل صمیمی هتل فلامینگو هم تلاش می‌کنند تا خدمات را به بهترین شکل ممکن به مهمانان ارائه دهند.

فاصله هتل فلامینگو تا ساحل و تفریحات آبی کیش چقدر می‌باشد؟

با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل فلامینگو به ساحل و اسکله قدیمی کیش می‌رسید که در همان نزدیکی می‌توانید دوچرخه اجاره و در پیست دور جزیره کیش دوچرخه سواری کنید. همچنین می‌توانید به کلوپ‌های دریایی نزدیک هتل فلامینگو کیش بروید و غواصی و پاراسل را امتحان کنید. همچنین از هتل فلامینگو تا پلاژ ساحلی آقایان و بانوان جزیره کیش به حدود ۷ دقیقه رانندگی نیاز دارید.

برای یک شب اقامت در هتل فلامینگو کیش چقدر باید هزینه کنم؟

هزینه پرداختی شما در هتل فلامینگو کیش بستگی به تعداد نفرات و فصلی که سفر می‌کنید دارد. به صورت کلی قیمت اتا‌ق‌های هتلی و ویلایی هتل فلامینگو تفاوت زیادی ندارند. همچنین امکان مقایسه آسان امکانات و هزینه در اسنپ‌تریپ وجود دارد تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نظر مسافرانی که در هتل فلامینگو اقامت داشته‌اند، درباره هتل چیست؟

محوطه بزرگ و فضای سبز با منظره‌ای زیبا، دسترسی خوب به ساحل تنها با دقایقی پیاده‌روی، آرامش‌بخش بودن محیط، و خوش‌رویی پرسنل و کارکنان تنها بخشی از نقاط قوت و نظرات درباره هتل فلامینگو کیش می‌باشد. با رفتن به بخش نظرات کاربران سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید دیدگاه‌های بیشتری را از هتل فلامینگو بخوانید.

فاصله فرودگاه بین‌المللی کیش تا هتل فلامینگو چقدر است؟

با خودرو حدود ۷ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی کیش تا هتل فلامینگو فاصله دارید. در صورت تمایل می‌توانید از ترانسفر فرودگاه هتل فلامینگو کیش هم استفاده کنید.

آیا هتل فلامینگو کیش برای اقامت‌های کاری مناسب می‌باشد؟

سالن کنفرانس و سالن همایش هتل فلامینگو کیش برای برگزاری جلسات رسمی و اداری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کیش به جزیره سفر می‌کنید، هتل فلامینگو در فاصله ۱ کیلومتری این مکان قرار گرفته و گزینه‌ای مناسب برای اقامت شماست. علاوه بر آن، با مراجعه به قسمت تجاری سایت اسنپ‌تریپ، می‌توانید از تخفیفات ویژه هتل فلامینگو کیش برای شرکت و سازمان خود بهره‌مند شوید.

فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی کیش چقدر است؟

مرکز خرید زیتون، بازار ونوس، مرکز خرید مروارید، بازار پانیذ، و بازار پردیس ۱ و ۲ کیش در فاصله ۹۰۰ متری تا ۱.۵ کیلومتری از هتل فلامینگو کیش قرار دارند. از هتل فلامینگو کیش با خودرو حدود ۲۰ دقیقه تا کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، و شهر تاریخی حریره فاصله دارید.