snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آرامیس کیش

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
کیش، میدان پردیس

هتل آرامیس کیش که در میدان پردیس قرار گرفته، اقامتی با قیمت مناسب و امکانات خوب را در بین هتل‌های کیش برای مسافران ارائه می‌کند. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۷ با تعداد ۶۴ اتاق در ساختمانی ۴ طبقه شروع به فعالیت کرد. اتاق‌های هتل آرامیس کیش با ظرفیت‌های متفاوت و چشم‌انداز زیبا، که راحتی و احساس در خانه بودن را به شما منتقل می‌کنند، قابل رزرو هستند. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، اینترنت و روم سرویس اشاره کرد. پرسنل خوش‌روی هتل در بدو ورود از شما استقبال کرده و تلاش می‌کنند اقامت و سفر کیش به‌یادماندنی‌ای را در هتل آرامیس تجربه کنید.علاوه بر امکانات و خدمات، هتل آرامیس کیش از موقعیت مکانی ایده‌آلی هم برخوردار است. به بازار پردیس و بسیاری از مراکز خرید معروف کیش نزدیکید و دسترسی خوبی دارید. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل محل اقامتتان به ساحل خلیج فارس و مراکز تفریحی آبی کیش می‌رسید. فاصله زیادی هم با جاهای دیدنی و تفریحی کیش ندارید. برای صرف غذا در خارج از هتل آرامیس کیش رستوران و کافه‌های متنوعی را در اطرافتان پیدا خواهید کرد. اسنپ‌تریپ هم برای رزرو اتاق‌های هتل آرامیس کیش در بسیاری از روزهای سال تخفیف دارد.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو
check_box
خدمات خانه‌داری

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های آرامیس

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۲۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۲
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۳.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۹
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۲

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته
از برخورد عزیزان رزوشن سپاسگزارم که اول کار همه چیز رو توضیح دادن که چیزی نامفهوم باقی نمونه ، برخورد خانم مدیر رستوران خیلی مودبانه بود و عالی ، متاسفانه ماموریت کاری اومده بودم برای بازدید از پروژه ساختمانی ولی واقعا برای استراحت مکان راحتی بود در این هتل و حتما سیاحتی بیایم باز هم اینجا رو انتخاب میکنم ، از طرفی دیگه چون فارغ التحصیل دانشگاه آشپزی بین الملل هستم ، کیفیت کباب رستوران رو خیلی خوشم اومد ولی جوجه کباب و برنج با رنگ زعفرون مرینیت شده بودن که میتونست خیلی خیلی بهتر باشه و تنوع صبحانه خیلی کم بود که اگر روی گزینه های بیشتر کار بشه بهتر هست . در مجموع پیشنهاد میکنم حداقل برای یکبار اینجا رو انتخاب کنید
thumb_upنقاط قوت
برخورد خوب رزوشن 👌 بودن تخت اضافه در اتاق دو نفره 👌 قیمت منطقی هتل و لوکیشن خوب 👌 خوشبو بودن و تمیز بودن اتاق اقامت 👌 برخورد عالی خانم مدیر و گارسون رستوران 👌 داشتن امکانات اولیه از قبیل حوله شامپو و... 👌 داشتن صندلی راحتی برای سرو نوشیدنی در اتاق 👌
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن وای فای و اینترنت 👎 عزیزان راهنما اتاق کمی بداخلاق بودن 😉👎 عدم سرویس دهی رستوران در شیفت شب 👎 نداشتن سرویس ایرانی برای کسانی که عادت به سرویس فرنگی ندارن 👎 نداشتن تنوع و محدود بودن صبحانه مثل تخم آب پز ، سوسیس تخم مرغ ، سالاد الویه ، سوسیس سیب زمینی و... 👎
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳
دو تخته
thumb_upنقاط قوت
موقعیت مکانی
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳.۴
دو تخته
thumb_upنقاط قوت
موقعیت خوب. تمیزی طبقات ۳ و ۴
thumb_downنقاط ضعف
پول گرفتن بابت آب جوش نوزاد برای فلاسک طبقه اول بازسازی نشده و ...
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته
اتاقی که ما داشتیم نو ساز بود و وسایل همه جدید، نظافت اتاق و رفتار پرسنل به جا و به موقع، فقط اتاق ها نزدیک به همه، دیوار ها هم نازک، اگر بد شانس باشید و هتل مهمان پر سر و صدا داشته باشه سر و صداشون اذیت میکنه رستوران هم نداره هتل،یعنی فقط صبحانه سرو میکنن و منو برای وعده های دیگه نداره.
thumb_upنقاط قوت
دسترسی عالی، قیمت مناسب، پرسنل فهیم
thumb_downنقاط ضعف
بعضا سر و صدا توی راهرو ها، منوی محدود رستوران
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته
خوب بود همه چی
thumb_upنقاط قوت
هتل خوبه شما دیر ثبت میکنید
thumb_downنقاط ضعف
هیچی
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل آرامیس کیش تا ساحل خلیج فارس چقدر است؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل آرامیس می‌توانید به ساحل و اسکله قدیمی جزیره کیش بروید. تفریحات آبی را تجربه کنید و در ساحل و اسکله تفریحی کیش قدم بزنید.

مزیت رزرو هتل آرامیس کیش از اسنپ‌تریپ چیست؟

در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل آرامیس را با دیگر هتل‌های کیش از نظر قیمت، امکانات و موقعیت مکانی مقایسه کنید. رزرو هتل کیش با قیمت مناسب در اسنپ‌تریپ امکان‌پذیر است. خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

هتل آرامیس کیش چه امکانات و خدماتی دارد؟

رستوران، اینترنت، صندوق امانات و خدمات خانه‌داری برخی از خدمات و امکانات هتل آرامیس کیش هستند. جزئیات اتاق‌ها را به همراه عکس در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

آدرس هتل آرامیس کیش چیست؟

هتل آرامیس کیش در میدان پردیس و نزدیک مراکز خرید کیش قرار دارد. موقعیت دقیق هتل را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

کدام مراکز خرید کیش به هتل آرامیس نزدیکند؟

رویا مال، مرکز خرید زیتون، بازار پانیذ، مرکز خرید مروارید، و بازار پردیس ۱ و ۲ از مراکز خرید معروف کیش و نزدیک به هتل آرامیس هستند.

قیمت اتاق در هتل آرامیس کیش چقدر است؟

با توجه به فصل سفر کیش هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. رزرو اتاق‌های هتل آرامیس کیش را با قیمت مناسب و تخفیف از اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید.

آیا امکان کنسل کردن رزرو در هتل آرامیس کیش وجود دارد؟

اگر در ایام پیک و تعطیلات به کیش سفر می‌کنید، کنسلی و تغییر تاریخ رزرو در بسیاری از هتل‌های کیش امکان‌پذیر نیست. شرایط کنسلی را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید بخوانید. از طریق پنل کاربری و پیگیری خرید و هم از طریق پشتیبانی، امکان کنسل کردن رزرو هتل آرامیس کیش را دارید.

از هتل آرامیس کیش تا فرودگاه چقدر راه است؟

هتل آرامیس تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد. در بسیاری از اوقات از سرویس ترانسفر فرودگاه به هتل می‌توانید استفاده کنید.

فاصله هتل آرامیس از جاذبه‌های دیدنی و تفریحات آبی جزیره کیش چقدر است؟

در زمان اقامت در هتل آرامیس کیش از کشتی یونانی، آب انبار، شهر تاریخی حریره، و شهر زیرزمینی کاریز می‌توانید بازدید کنید. پلاژ ساحلی آقایان و بانوان هم فاصله‌ی زیادی از هتل ندارند. در اطراف ساحل به کلوپ‌های دریایی کیش می‌توانید سر بزنید و تفریحات آبی مانند پاراسل، جت اسکی، و یا غواصی را امتحان کنید. از هتل آرامیس کیش تا پارک آبی اوشن هم حدود ۱۰ دقیقه فاصله است که اوقاتی خوش و هیجان‌انگیزی را برایتان می‌سازد.