snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل ارگ شیراز

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
شیراز، خیابان تختی (شهناز سابق)، روبروی مسجد توکل

هتل ارگ شیراز نزدیک خیابان ساحلی و حاشیه رودخانه خشک قرار گرفته و ویژگی منحصر به فردی در میان هتل‌های شهر شیراز به آن داده است که برای پیاده‌روی صبحگاهی و کمی قدم زدن در فضای آزاد مکانی مناسب و در دسترس شماست. ساخت هتل ارگ شیراز در سال ۱۳۷۰ با تعداد ۶۴ اتاق در ۲ طبقه به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۶ این مکان بازسازی شد.این هتل ۳ ستاره اتاق‌هایی یک تا چهار تخته دارد که در عین سادگی، تمیز و راحت چیده شده‌اند. رستوران ایرانی هتل مکان خوبی را برای صرف غذاهای ایرانی فراهم کرده است. برای کمی استراحت هم می‌توانید به کافه فضای باز هتل ارگ شیراز سر بزنید و با یک نوشیدنی سرد یا گرم خستگی به در کنید. همچنین پرسنل حرفه‌ای و خوش‌روی مجموعه تلاش می‌کنند تا در طول اقامتتان به بهترین شکل از شما پذیرایی شود.علاوه بر این موارد، هتل ارگ شیراز به خیابان‌های مهمی در مرکز شهر مانند خیابان زند هم دسترسی مناسب و آسانی دارد که مخصوصا در ترافیک این روزهای شهر شیراز، که بیشتر از قبل سنگین شده، نقطه مثبتی به حساب می‌آید. برای اقامتی اقتصادی در شهر شیراز می‌توانید هتل ارگ شیراز را با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
پارکینگ روباز با ظرفیت محدود
check_box
اینترنت رایگان و محدود در لابی
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های ارگ

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۳
خیلی خوب
۴۹۱ نظر
وضعیت نظافت
۴.۵
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۴
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دوتخته برای یک نفر
من پیش از این در هتل ۵ ستاره شیراز اقامت داشتن ولی با توجه به رفنار پرسنل و تمیزی اتاق ها و مرتب بودن و کامل بودن اتاق ها ، به شدت به مسافران دیگری که قصد سفر به شیراژ رذ دارند این هتل را پیشنهاد میکنم.
thumb_upنقاط قوت
برخورد بسیارعالی و محترمانه و حرفه ای پرسنل هتل ،تمامی کارکنان بسیار عالی و محترمانه برخورد داشتند. نحوه خوشامد گویی، پذیرش ، خانه داری ، کیفیت و تنوع غذایی رستوران و کافه هتل ،
thumb_downنقاط ضعف
اتاق بنده نزدیک آسانسور بود و صدای اسانسور آزاردهنده بود.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
نظافت رفتار مناسب کارکنان وجود پارکينگ سرعت در چک اوت و چک این و عدم معطلی صبحانه خوب نزدیکی به نقاط دیدنی شهر ودر کل همه چیز خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعفی ندیدم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
چهار تخته
thumb_upنقاط قوت
بسیار عالی بود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل
در کل تجربه ی بسیار خوبی بود و اقامت خوبی را در این هتل سپری کردیم
thumb_upنقاط قوت
رفتار محترمانه ی پرسنل با رسیدگی کامل صبحانه خیلی خوب و متنوع تمیزی و بهداشت مناسب در اتاقها و کل فضای هتل رستوران با کیفیت غذای خوب نزدیکی به اماکن دیدنی شهر کافه روف گاردن زیبا و شربت رایگان در روز اول
thumb_downنقاط ضعف
کوچکی اتاق و یخچال که فقط در حد مینی بار جا داشت میز و صندلی طبق عکسها در اتاق نبود پارکینگ کوچک که باید سوییچ ماشین را تحویل هتل بدهیم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته
عاالی
thumb_upنقاط قوت
بسیار بسیار تمیز بود من اولویت اولم نظافت اتاق بود که واقعا عالی بود
thumb_downنقاط ضعف
فقط یک مورد که حوله ها اگه داخل حمام نبود و بامشنبا پرس میشد همه چیز تمام بود
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هتل ارگ شیراز چند ستاره و چه امکاناتی دارد؟

هتل ارگ یکی از هتل‌های ۳ ستاره شیراز در مرکز شهر است که خدمات رفاهی و امکانات اقامتی مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. کافی‌شاپ فضای باز، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، و اینترنت برخی از امکاناتی هستند که در طول اقامت هتل ارگ شیراز از آنها می‌توانید استفاده کنید.

رزرو هتل ارگ شیراز از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

امکان مقایسه و بررسی هتل ارگ با دیگر هتل‌های شهر شیراز در سایت اسنپ‌تریپ برای شما فراهم است. و علاوه بر برخورداری از بیشترین تخفیف‌ها و بهترین قیمت‌ها، از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته هم می‌توانید بهره‌مند شوید. با مراجعه به بخش نظرات کاربران، می‌توانید از نظرات خوب و مفید مسافران قبلی هتل ارگ شیراز مطلع شوید که به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر درباره انتخاب هتل و اقامتگاه شیراز تصمیم بگیرید.

آدرس هتل ارگ شیراز چیست؟

هتل در خیابان تختی و روبه‌روی مسجد توکل واقع شده و موقعیت مکانی هتل ارگ شیراز بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ هم قابل مشاهده است.

اماکن تاریخی و دیدنی نزدیک به هتل ارگ شیراز کدامند؟

ارگ کریم‌خان با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل ارگ شیراز برای بازدید در دسترس است. با حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی هم به اماکن تاریخی و دیدنی دیگری مانند موزه پارس، مسجد نصیرالملک، سرای مشیر، بازار و حمام وکیل، شاهچراغ، و نارنجستان قوام می‌رسید. برای بازدید از تخت جمشید و نقش رستم به حدود ۱ ساعت رانندگی از هتل ارگ شیراز نیاز دارید.

آیا نزدیک هتل ارگ وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد؟

ایستگاه اتوبوس و تاکسی در بلوار کریم‌خان زند در دسترس است و در ۱.۵ کیلومتری هتل ارگ شیراز از ایستگاه مترو زندیه و ایستگاه مترو میدان ولیعصر می‌توانید استفاده کنید.

هزینه اقامت در هتل ارگ شیراز چقدر است؟

در هتل ارگ شیراز اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته با قیمت‌های متنوع برای رزرو قرار دارند و با توجه به تاریخ سفر و مدت اقامت، هزینه پرداختی شما متغیر است. با تخفیف‌های اسنپ‌تریپ که در بسیاری از روزهای سال بر روی اتاق‌های هتل ارگ قرار می‌گیرند، سفری مقرون به صرفه‌تر را تجربه خواهید کرد.

کدام بیمارستان‌ها در اطراف هتل ارگ شیراز قرار گرفته‌اند؟

بیمارستان شهید بهشتی، بیمارستان شهید دستغیب، بیمارستان علوی، بیمارستان علی اصغر، و بیمارستان میرحسینی از مراکز درمانی و بیمارستان‌های نزدیک به هتل ارگ شیراز هستند.

هتل ارگ تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن شیراز چقدر فاصله دارد؟

با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل ارگ به فرودگاه بین‌المللی شیراز و با ۳۰ دقیقه رانندگی به ایستگاه راه‌آهن شیراز می‌رسید.