snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان آبتین تهران

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، کوچه پریان، هتل آپارتمان آبتین

هتل آپارتمان آبتین در قلب شمال تهران واقع شده؛ یعنی در نزدیکی میدان ونک. همه‌ی تهرانی‌ها می‌دانند که میدان ونک یکی از اصلی‌ترین مسیرهای رفت و آمد و دسترسی به تمام نقاط تهران است. شما با انتخاب هتل آبتین برای اقامت، دسترسی آسان خود را به تمام نقاط تهران تضمین کرده‌اید. انواع وسایل نقلیه‌ درفاصله‌ی کمی از محل اقامت شما هستند. ایستگاه بی‌آر‌تی، ایستگاه تاکسی‌های خطی و ایستگاه متروی حقانی که فاصله‌ی کمی با میدان ونک دارد. اما نگران سر و صدا و دود و ترافیک نباشد، چون هتل آبتین در یکی از خیابان‌های فرعی نزدیک میدان واقع شده. بنابراین نه آن قدر به میدان نزدیک است که به خاطر سر و صدا آسایش شما سلب شود و نه آن قدر دور است که مجبور باشید برای رسیدن به وسایل نقلیه مدت زیادی راه بروید. یکی از مزایای هتل آپارتمان آبتین این است که در محلی قرار گرفته که تعداد زیادی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز خرید و پارک‌ها در دسترس شما هستند. پارک ملت و پارک ساعی کمی بالاتر از میدان ونک هستند و شما با بی‌آرتی در کمتر از ده دقیقه می‌توانید به این پارک‌ها بروید. مرکزخرید آسمان و مرکز خرید ونک هم هر دو در اطراف میدان ونک هستند. همانطور که می‌بینید این هتل آپارتمان گزینه‌ی مناسبی برای اقامت شماست چون هم موقعیت مکانی‌اش مناسب است و هم خدمات خوبی دارد. این هتل مخصوصاً برای افرادی که برای مأموریت‌های کاری به تهران سفر کرده‌اند گزینه‌ی ایده‌آلی است. 

امکانات هتل آپارتمان

check_box
نمازخانه
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی
check_box
یخچال
check_box
اینترنت در اتاق
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های آبتین

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.